Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Разработка системы прямого маркетинга в виноделии

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Назаров, А.В.
dc.date.accessioned 2015-01-20T12:21:58Z
dc.date.available 2015-01-20T12:21:58Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.citation Разработка системы прямого маркетинга в виноделии / А.В. Назаров // Культура народов Причерноморья. — 2003. — № 38. — С. 34-37. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74318
dc.description.abstract Дано определение прямого маркетинга, рассмотрены его основные задачи: получение предприятием максимальной прибыли на основе достижения нормального уровня жизни населения; предоставление потребителям необходимого ассортимента винодельческой продукции и сервисных услуг. Сформулированы стратегические и тактические цели субъектов хозяйствования. Представлена схема функциональной службы маркетинга. uk_UA
dc.description.abstract Дано визначення прямого маркетингу, розглянуто його основні завдання: одержання підприємством максимального прибутку на основі досягнення нормального рівня життя населення; надання споживачам необхідного асортименту виноробної продукції та сервісних послуг. Сформульовано стратегічні і тактичні цілі суб’єктів господарювання. Представлено схему функціональної служби маркетингу. uk_UA
dc.description.abstract The definition of direct marketing has been given; its main tasks have been considered. They are the receiving of maximum profit by the enterprise on the base of achieving of normal level of life by the population, giving the necessary assortment of wines and services to the consumers. The strategic and tactical aims of management have been formulated. The scheme of functional service of marketing has been given. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Разработка системы прямого маркетинга в виноделии uk_UA
dc.title.alternative Розробка системи прямого маркетингу у виноробстві uk_UA
dc.title.alternative Elebaration of the system of direct marketing in wine-making uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 663.25 : 631.1.027


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис