Статья посвящена процессам социализации и инкультурации на занятиях по деловому иностранному языку на старших курсах неязыкового вуза. В ходе этих занятий может и должен происходить перенос коммуникативной компетенции студентов из сферы общения на иностранном языке в сферу общения на родном языке, что способствует их социализации. Инкультурация включает в себя как усвоение речевого этикета страны изучаемого языка, так и практические знания, необходимые для общения в сфере сервиса при поездке за рубеж. Описывается содержание учебника по деловому иностранному языку и методика преподавания этой дисциплины в СНИЯЭиП.
Стаття присвячена процесам соціалізації та инкультурації на заняттях з ділової іноземної мови на старших курсах немовного вузу. У ході цих занять може і повинний відбуватися перенос комунікативної компетенції студентів зі сфери спілкування іноземною мовою в сферу спілкування рідною мовою, що сприяє їхньої соціалізації. Инкультурація містить у собі засвоєння мовного етикету країни мови, що вивчається, практичні знання, необхідні для спілкування в сфері сервісу при поїздці за рубіж тощо. Описується зміст підручника з ділової англійської мови та методика викладання цієї дисципліни в СНІЯЕтаП.
The article deals with the processes of socialization and inculturation at Business Foreign Language classes for senior students of non-language higher schools. A process of transfer of students’ communicative competence from the FL communication sphere to the native-language communication sphere can and must take place during these classes, thus enhancing the students’socialization. Inculturation includes both acquiring of speech etiquette of the target language country and practical information indispensable for communication in the sphere of service during a trip abroad. Contents of a course book in Business English and methods of teaching this subject in SNINEI are described.