В статті розглянуто досвід вчителів Малищини з залучення молодших
школярів до активної діяльності з вивчення історії рідного краю та довкілля.
Розкривається доцільність використання в навчальному процесі матеріалу
про свій родовід, населений пункт, природу, населення, господарство,
історію та культуру рідного краю з пізнавальною, виховною, практичною
метою. Зазначено, що місцевий матеріал на уроках та в позашкільній роботі
з молодшими школярами допомагає розкриттю загальних закономірностей
явищ, які вивчаються, підвищує інтерес і глибину розуміння навчального
предмету. Пошукова діяльність дає значні можливості для збагачення учнів
новими знаннями та сприяє формуванню активної життєвої позиції.
В статье рассмотрен опыт учителей Малинского района по привлечению
младших школьников к активной деятельности по изучению истории родного
края и окружающей среды. Раскрывается целесообразность использования в
учебном процессе материалов про историю рода, населенный пункт, природу,
население, хозяйство, историю и культуру родного края с познавательной,
воспитательной, практической целью. Отмечено, что местный материал
на уроках и во внешкольной работе с младшими школьниками помогает
раскрывать общие закономерности изучаемых явлений, повышает интерес
и глубину понимания учебного предмета. Поисковая деятельность создает
широкие возможности для обогащения учеников новыми знаниями и
способствует формированию активной жизненной позиции.
The article describes the experience of teachers from Malin district to attract
younger students to actively work on studying the history of native land
and the environment. The book shows the usefulness of the educational process
materials about the history of family, locality, nature, people, economy, history
and culture of the native land with the cognitive, educational, practical purpose.
It was noted that local material in the classroom and in extracurricular work with
younger students helps to reveal general regularities of the phenomena, increases
the interest and depth of understanding of the subject. Searching activity creates
opportunities for enriching students with new knowledge and promotes the
formation of an active life position.