Анотація:
З розвитком світової інформаційної інфраструктури
у спеціалістів з паблік рілейшнз з’являється дедалі більше
інструментів впливу на громадську думку. Інтернет дозволяє
ефективно та економічно розв’язувати багато проблем за
допомогою електронної пошти, створення та підтримки власного
веб-сайту тощо. Простота і зручність зворотного зв’язку дає
можливість швидко та оперативно вносити зміни в тактику і
стратегію PR-заходів. Нині можна говорити вже про появу нової
PR-технології, абсолютно нової галузі професійної PR-діяльності,
яка одержала назву електронний паблік рілейшнз (електронний
PR, e-PR), під яким розуміють використання інформаційно-
комунікаційних технологій мережі Інтернет у практиці зв’язків
з громадськістю. Автор ставить за мету з’ясування ролі засобів
електронного PR під час президентських виборів в Україні 2004
року. Хронологічні межі дослідження: жовтень 2004 — січень 2005
року.