Проаналізовано рівень розвитку соціальної відповідальності бізнесу Львівської області на основі опитування представників бізнесу регіону. Визначено ступінь поінформованості менеджерів та підприємців про соціальну відповідальність бізнесу. Досліджено поширеність у середовищі бізнесу Львівщини конкретних заходів у сфері соціальної відповідальності, рівень організаційного та інформаційного забезпечення соціальної відповідальності бізнесу. Охарактеризовано мотиви та потенційні вигоди відповідальної поведінки з точки зору представників ділових кіл регіону. З’ясовано проблеми та перешкоди у впровадженні відповідального підходу до підприємницької діяльності. Визначено пріоритетні напрями регіональної політики підтримки соціальної відповідальності бізнесу Львівщини.
Проанализирован уровень развития социальной ответственности бизнеса Львовской области на основе опроса представителей бизнеса региона. Определена степень осведомленности менеджеров и предпринимателей о социальной ответственности бизнеса. Исследована распространенность в среде бизнеса Львовщины конкретных мероприятий в сфере социальной ответственности, уровень организационного и информационного обеспечения социальной ответственности бизнеса. Охарактеризованы мотивы и потенциальные выгоды ответственного поведения с точки зрения представителей деловых кругов региона. Определены проблемы и препятствия на пути внедрения ответственного подхода к предпринимательской деятельности, приоритетные направления региональной политики поддержки социальной ответственности бизнеса Львовщины.
The level of development the corporate social responsibility of Lviv region is analyzed on the basis of the regional business survey. The degree of awareness of managers and entrepreneurs about social responsibility is defined. The prevalence of specific activities of corporate social responsibility in the business community and the level of organizational and informational support of social responsibility are investigated. Reasons and potential benefits of responsible conduct are described from the regional business community’s point of view. The problems and obstacles to the implementation of the responsible approach to business are found out. The priority directions of regional policy support of corporate social responsibility of Lviv region are defined.