Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Аржанцева, Т.В. |
|
dc.date.accessioned |
2010-03-16T16:38:43Z |
|
dc.date.available |
2010-03-16T16:38:43Z |
|
dc.date.issued |
2004 |
|
dc.identifier.citation |
Реализация принципа опережающего обучения при изучении темы "Обращение" в 5 классе / Т.В. Аржанцева // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 53. — С. 58-64. — Бібліогр.: 2 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/6774 |
|
dc.description.abstract |
В статье показана методика работы по изучению темы «Обращение» в пятом классе с учётом дидактических принципов преемственности между начальным и средним звеньями школьного образования. Автор обосновывает эффективность принципа опережающего обучения при изучении обращений. Дидактический материал, представленный в работе, составлен на материале повышенной трудности, что способствует активизации мышления учащихся. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито методику роботи з вивчання темі „Звертання” в п`ятому класі з урахуванням принципів наступності та перспективності між початковим та середнім ланцюгами шкільного навчання. Автор обґрунтовує ефективність пропедевтичного вивчання при вивчанні звертання та частково-пошукового методу в процесі засвоєння нової темі, який дає можливість підключити учнів до процесу здобування знань і сприяє активізації їх розумової діяльності. Зміст дидактичного матеріалу і система тренувальних вправ, викладена в роботі,сприяє закріпленню вивченого. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In this article the methods of work on the theme “Adressing” in the fifth form are revealed. The principle of succession between primary and secondary levels of school education is takeninto account. The author grounded the effectiveness of advanced study principle while studying the addressings. Didactic material represented in the work is complied on the material of increased difficulty and this contributes to the energization of pupil’s thinking. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.subject |
Лінгвокультурологічний аспект мовної діяльності |
uk_UA |
dc.title |
Реализация принципа опережающего обучения при изучении темы "Обращение" в 5 классе |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
81:168.522 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті