Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Реализация принципа опережающего обучения при изучении темы "Обращение" в 5 классе

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Аржанцева, Т.В.
dc.date.accessioned 2010-03-16T16:38:43Z
dc.date.available 2010-03-16T16:38:43Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Реализация принципа опережающего обучения при изучении темы "Обращение" в 5 классе / Т.В. Аржанцева // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 53. — С. 58-64. — Бібліогр.: 2 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/6774
dc.description.abstract В статье показана методика работы по изучению темы «Обращение» в пятом классе с учётом дидактических принципов преемственности между начальным и средним звеньями школьного образования. Автор обосновывает эффективность принципа опережающего обучения при изучении обращений. Дидактический материал, представленный в работе, составлен на материале повышенной трудности, что способствует активизации мышления учащихся. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито методику роботи з вивчання темі „Звертання” в п`ятому класі з урахуванням принципів наступності та перспективності між початковим та середнім ланцюгами шкільного навчання. Автор обґрунтовує ефективність пропедевтичного вивчання при вивчанні звертання та частково-пошукового методу в процесі засвоєння нової темі, який дає можливість підключити учнів до процесу здобування знань і сприяє активізації їх розумової діяльності. Зміст дидактичного матеріалу і система тренувальних вправ, викладена в роботі,сприяє закріпленню вивченого. uk_UA
dc.description.abstract In this article the methods of work on the theme “Adressing” in the fifth form are revealed. The principle of succession between primary and secondary levels of school education is takeninto account. The author grounded the effectiveness of advanced study principle while studying the addressings. Didactic material represented in the work is complied on the material of increased difficulty and this contributes to the energization of pupil’s thinking. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.subject Лінгвокультурологічний аспект мовної діяльності uk_UA
dc.title Реализация принципа опережающего обучения при изучении темы "Обращение" в 5 классе uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 81:168.522


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис