Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Закон о портах: экономический аспект в терминах и определениях

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Никулин, С.Г.
dc.date.accessioned 2014-08-11T16:24:51Z
dc.date.available 2014-08-11T16:24:51Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Закон о портах: экономический аспект в терминах и определениях / С.Г. Никулин // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2012. — Вип. 47. — С. 153-164. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0066
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67121
dc.description.abstract Економічні реформи в Україні повинні бути спрямованими, перш за все, на підвищення ефективності виробництва, зріст його обсягів та максимальне використання ресурсів, якими володіє держава. Серед них, одним з важливіших є транзитно-транспортний потенціал нашої держави. Морські порти як прикінцеві пункти пропуску та відправки величезної кількості товарів, використовуються сьогодні у нас недостатньо ефективно. Однією з головних причин цього є законодавчо збережений ще за радянських часів за портовим господарством статус виключно державної власності на засоби виробництва. В той же час, фактично, в країні вже функціонує величезна кількість підприємств які займаються портовою перевалкою вантажів, тобто стивідорних компаній, які де-факто і де-юре є приватними. Виправити ситуацію, що склалася може спеціальний законодавчий акт – «Закон про порти». Проблема є у тому, яким, перш за все економічним критеріям він повинен відповідати. uk_UA
dc.description.abstract Economical reforms in Ukraine must first of all be aimed at the increase of production effectiveness, growth of its volume and maximum use of resources available in our country. Among them one of the most important is a transit transportation potential of our state. Seaports as terminal points of pass and shipment of a great amount of goods are being used undereffectively today. One of the main reasons for that is a status of exclusively state ownership of production means legislatively secured for a harbour services as far back as from Soviet times. At the same time in fact there is already a big number of enterprises in the country which are occupied with port cargo handling – stevedoring companies that are de facto and de jure private. To improve the current situation will be able a special act of legislation «Ports Law». The problem is to which, mainly economical, criteria it should meet. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічні інновації
dc.title Закон о портах: экономический аспект в терминах и определениях uk_UA
dc.title.alternative Law on ports: Economic dimension in terms and definitions uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 338.24


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис