У статті на підставі секторного аналізу ринку молока і молочної продукції в Україні визначені фактори негативного впливу, що призводять до зниження конкурентоспроможності та частки на ринку вітчизняної продукції. Проаналізовано вітчизняний та іноземний досвід дотаціювання та інші організаційно-фінансові підходи для підтримки розвитку виробництва високоякісної молочної продукції. Запропоновано механізм модернізаційного забезпечення розвитку ринку молока в Україні, який полягає в трансформації системи управління секторами виробництва та дистрибуції готових виробів, приведення регуляторних механізмів у відповідність до сучасних умов господарювання та існуючої структури ринку. Головний акцент робиться на створенні ефективних з’єднувальних ланцюгів між секторами ринку молочних продуктів для максимально ефективного і швидкого обертання та відтворення ресурсів товаровиробників.
The article is based on sectoral analysis of milk market and dairy products of Ukraine, the factors of negative impact, leading to a decrease in competitiveness and market share of domestic products were identified. Analysis of domestic and international experience dotatsiyuvannya and other organizational and financial approaches were used for the development of support strategy aimed on increasing of the Ukrainian dairy products quality. The mechanism of modernization of the milk market in Ukraine, which is to transform the management sectors of production and distribution of finished products, and the regulatory mechanisms in line with the current economic environment of the existing market structure were proposed. The main emphasis is made on the creating effective coupling circuits between sectors of the dairy market for the most effective and rapid rotation and resource renewal of the milk producers.