Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України
Влияние риска потери репутации на формирование позитивного имиджа туристического предприятия
Репозиторій DSpace/Manakin
Вхід
|
Допомога
Статистика
Домашня сторінка
→
Видання регіональних наукових центрів
→
Кримський науковий центр
→
Культура народов Причерноморья
→
Культура народов Причерноморья, 2011
→
Культура народов Причерноморья, 2011, № 214
→
Переглянути статтю
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Влияние риска потери репутации на формирование позитивного имиджа туристического предприятия
Елистратова, А.И.
Тема:
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
УДК:
338.486.2:174
URI:
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/65071
Посилання:
Влияние риска потери репутации на формирование позитивного имиджа туристического предприятия / А.И. Елистратова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 214. — С. 20-22. — Бібліогр.: 7 назв. — рос.
Дата:
2011
Переглядів:
791
Завантажень:
933
Влияние риска потери репутации на формирование позитивного имиджа туристического предприятия
Анотація:
Целью исследования является рассмотрение степени влияния риска потери репутации при формировании имиджа туристического предприятия.
Показати повний запис статті
Файли у цій статті
Name:
6-Elystratova.pdf
Розмір:
180.6Кб
Формат:
PDF
Перегляд/
Відкрити
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Культура народов Причерноморья, 2011, № 214
[52]
Пошук
Пошук
Ця колекція
Розширений пошук
Перегляд
Вся бібліотека
Розділи і Колекції
За датою випуску
Автори
Назви
Теми
Колекція
За датою випуску
Автори
Назви
Теми
Мій обліковий запис
Логін
Реєстрація