У роботі розглянуто можливість дослідження електромагнітних процесів, що відбуваються у електромеханічній трансмісії під час обробки ґрунту за допомогою універсальної моделі руху машинно-тракторного агрегату. Було промодельовано різні типи тягових електричних машин та проведено порівняльний аналіз діапазону коливання обертів двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ), його потужності та питомого споживання палива електротрансмісії відносно механічної передачі. На базі універсальної моделі електротрансмісії побудовано модель машинно-тракторного агрегату з комбінованим джерелом енергоживлення та показано позитивний ефект від використання накопичувача енергії (акумуляторної батареї). Проведено порівняння результатів моделювання з експериментальними даними і підтверджено адекватність результатів моделювання.
В работе рассмотрены возможности исследования электромагнитных процессов, которые протекают в электромеханической трансмиссии во время обработки почвы, при помощи универсальной модели движения машино-тракторного агрегата. Были промоделированы различные типы тяговых электрических машин и проведен сравнительный анализ диапазона колебаний оборотов ДВС, его мощности и удельного потребления топлива электротрансмиссии относительно механической передачи. На базе универсальной модели электротрансмиссии построена модель машино-тракторного агрегата с комбинированным источником энергопитания и показан положительный эффект от использования накопителя энергии (аккумуляторной батареи). Проведено сравнение результатов моделирования с экспериментальными данными и подтверждена адекватность результатов моделирования.
The paper discusses the possibility of investigating electromagnetic processes in elektromehanity transmission during tillage using a universal model of the machine-tractor unit. Were modeled different types of traction electric cars and a comparative analysis of a range of co-fluctuation momentum ICE, its power and specific fuel consumption elektrotransmisiyi relatively mechanical-term transfer. On the basis of universal model elektrotransmisiyi built model cars and tractor aggregation that with the combined power supply and the positive effect of using charger energy (battery). A comparison of simulation results with experimental data and confirmed the adequacy of the modeling results.