Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Методи створення пафосу: від єзуїта Ігнатія Лойоли до режисера Сергія Ейзенштейна

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Почепцов, Г.
dc.date.accessioned 2014-04-10T12:50:08Z
dc.date.available 2014-04-10T12:50:08Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Методи створення пафосу: від єзуїта Ігнатія Лойоли до режисера Сергія Ейзенштейна / Г. Почепцов // Політичний менеджмент. — 2008. — № 5(32). — С. 3-10. — Бібліогр.: 44 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 2078-1873
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/59859
dc.description.abstract Віртуальний простір, який підтримує сакральні об’єкти, живе за законами, що відрізняються від законів інформаційного і фізичного простору. Коли ці закономірності порушуються, то створюються конструкції, неефективні з точки зору впливу на аудиторію. Агітпроп, як варіант післяреволюційного театру, переносив закони інформаційні у віртуальні. Ця гібридна конструкція могла існувати тільки після революції. Щось схоже можна було побачити в деяких п’єсах часів перебудови, наприклад, у творах М. Шатрова. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Політичний менеджмент
dc.subject Теорія uk_UA
dc.title Методи створення пафосу: від єзуїта Ігнатія Лойоли до режисера Сергія Ейзенштейна uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис