Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Современные педагогические технологии в контексте идеи непрерывного образования

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Микитюк, А.Н.
dc.contributor.author Белоусова, Л.И.
dc.contributor.author Колгатин, А.Г.
dc.date.accessioned 2010-01-26T12:54:21Z
dc.date.available 2010-01-26T12:54:21Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Современные педагогические технологии в контексте идеи непрерывного образования / А.Н. Микитюк, Л.И. Белоусова, А.Г. Колгатин // Управляющие системы и машины. — 2009. — № 2. — С. 58-65. — Бібліогр.: 21 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 0130-5395
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5553
dc.description.abstract Рассмотрены вопросы построения педагогической технологии в контексте идеи непрерывного образования. Проанализирован опыт Харьковского национального педагогического университета имени Г.С. Сковороды в применении автоматизированных компьютерных систем для организации и управления самостоятельной учебной деятельностью студентов. Описаны направления трансформации известных методов обучения для их эффективного использования в условиях непрерывного образования. Сформулированы новые задачи и функции педагогической диагностики в системе непрерывного обучения, свободного в пространстве и времени. uk_UA
dc.description.abstract Розглянуто питання побудови педагогічної технології у контексті ідеї неперервної освіти. Проаналізовано досвід Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди щодо застосування автоматизованих комп’ютерних систем в організації та управлінні самостійною навчальною діяльністю студентів. Описано напрями трансформації відомих методів навчання для їх ефективного застосування в умовах неперервної освіти. Визначено нові задачі і функції педагогічної діагностики в системі неперервного навчання, вільного у просторі і часі. uk_UA
dc.description.abstract The problems of a pedagogical technology design in the context of a long-life learning idea are considered. The experience of the Kharkiv National Pedagogical University named after G.S. Skovoroda in using the automated computer systems for the management and control of the students’ self-depended learning activity is analysed. The lines of transformation of the well-known instruction methods for their efficient use under conditions of the long-life learning are considered. New objectives and functions of the pedagogical diagnostics in the system of continuous learning, which is free in space and time, are formulated. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України uk_UA
dc.subject Современные технологии поддержки электронного обучения uk_UA
dc.title Современные педагогические технологии в контексте идеи непрерывного образования uk_UA
dc.title.alternative Modern Pedagogical Technologies in the Long-life Learning Context uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 371.3:004


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис