Статья посвящена лингвокультурному сопоставлению русского, английского и вьетнамского рекламного дискурса. Анализ реализации концептов "индивидуальность" и "статус" в рекламном дискурсе на трех языках помогает выявить сходства и различия в интерпретации этих концептов в английской, русской и вьетнамской культурах.
Стаття присвячена лінгвокультурному зіставленню російського, англійського
і в'єтнамського дискурсів. Аналіз реалізації концептів "індивідуальність" та "статус" у рекламному дискурсі на трьох мовах допомогає віявити схожі та розбіжні
в інтерпретації ціх концептів у англійській, російській, в'єтнамській культурах.
This article is dedicated to the linguocultural study of advertisement. Analysis of
the realization of concepts 'individuality' and 'status' in British, Russian and Vietnamese
advertisements shows the similarities and differences in interpretation of these
concepts.