Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Шляхи і засоби випереджаючої професіоналізації в процесі формування рецептивної граматичної компетенції в другій іноземній мові

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Марченко, Н.М.
dc.date.accessioned 2014-02-05T12:36:37Z
dc.date.available 2014-02-05T12:36:37Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Шляхи і засоби випереджаючої професіоналізації в процесі формування рецептивної граматичної компетенції в другій іноземній мові / Н.М. Марченко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 110, Т. 2. — С. 25-27. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55017
dc.description.abstract Важливість формування професійно-зорієнтованої німецькомовної граматичної компетенції зумовлена професійно-педагогічною спрямованістю навчального процесу, що розглядається в сучасній науці як відображення інтересу та психологічної готовності майбутніх учителів до педагогічної діяльності. Дослідження та обґрунтування шляхів та засобів випереджаючої професіоналізації навчання при вивченні рецептивного граматичного матеріалу другої іноземної мови з урахуванням комунікативно-когнітивного підходу зумовить ефективне формування професійно-зорієнтованої граматичної компетенції. uk_UA
dc.description.abstract Важность формирования профессионально ориентированной немецкоязычной грамматической компетенции обусловлена профессионально педагогической направленностью процесса обучения, что рассматривается в современной науке как отображение интереса и психологической готовности будущих учителей к педагогической деятельности. Исследование и обоснование путей и способов опережающей профессионализации обучения в процессе изучения рецептивного грамматического материала второго иностранного языка с использованием коммуникативно-когнитивного подхода обусловит эффективное формирование профессионально ориентированной грамматической компетенции. uk_UA
dc.description.abstract The importance of the professionally directed German grammar competence is conditioned by the professional pedagogical direction of the teaching process and that is considered in the modern science as the interest reflection and psychological preparedness of the future teachers to the teaching activities. The research and grounding of the ways and means of the teaching of the forerunning proffesionalisation in the process of study of the receptional grammar staff of the second foreign language using the communicative and cognitional approach will condition the effective formation of the professionally orientated grammar competence. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.title Шляхи і засоби випереджаючої професіоналізації в процесі формування рецептивної граматичної компетенції в другій іноземній мові uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис