В статье изучаются фразеологические инновации немецкого языка в концептосфере "Быт". Особое внимание уделяется изучению определения понятий "фразеологическая инновация", "концепт", "концептосфера", а также выражения фразеологических инноваций в некоторых концептах концептосферы
"Быт". Отмечено большую роль ФИ в формировании общеизвестных носителям языка концептов. Показано, что ФИ отображают менталитет немцев, облегчают восприятие информации и делают её интереснее.
У статті вивчаються фразеологічні інновації німецької мови у концептосфері
"Побут". Особлива увага приділяється вивченню термінів "фразеологічна
інновація", "концепт", "концептосфера", а також вираженню фразеологічних
інновацій у певних концептах концептосфери "Побут". Відзначено велику роль
ФІ у формуванні загальновідомих носіям мови концептів. Встановлено, що ФІ
відображають певною мірою менталітет німців, прикрашають мову та роблять
сприйняття інформації легшим та цікавішим.
The article deals with the German phraseological innovations in the concept
sphere of everyday life. A special attention is paid to the terms "phraseological innovations",
"concept", "concept sphere" analysis as well as to the ways of expressing
phraseological innovations in certain concepts of the concept sphere of everyday
life. A great role of PHI for further formation of concepts, well known for native
speakers was noted. It was established that PHI mainly reflect mentality of the Germans,
make the information easier to perceive and more interesting.