В статье конкретизируются основные аспекты использования инновационных технологий обучения в процессе изучения зарубежной литературы на современном этапе. Исследуя наиболее эффективные условия использования
инновационных технологий на разных этапах литературного развития, автор
предлагает оптимальные пути и приемы их использования с целью закрепления интереса к чтению в процессе изучения художественных произведений на
уроках зарубежной литературы в общеобразовательной школе.
У статті конкретизуються основні аспекти використання інноваційних технологій навчання в процесі вивчення зарубіжної літератури на сучасному етапі.
Досліджуючи найбільш ефективні умови використання інноваційних технологій
на різних етапах літературного розвитку, автор пропонує оптимальні шляхи і
прийоми їх використання з метою закріплення інтересу до читання в процесі
вивчення художніх творів на уроках зарубіжної літератури в загальноосвітній
школі.
In this article, the author concretizes the basic aspects of use of training innovative
technologies during studying the foreign literature at the present stage. Investigating
the most effective conditions of use of innovative technologies at different
stages of literary development, the author offers optimum ways and receptions of
their use with the purpose of fastening of interest to reading during studying literary
texts at lessons of the foreign literature in a secondary school.