В статье рассматривается семантическая структура терминов иконописания. Метод компонентного анализа применяется для изучения составных наименований, что позволяет обнаружить сдвиг в значении опорных и зависимых
компонентов по сравнению со словами общенародного языка и выявить семантические модели составных наименований. Для более подробного анализа вы-
браны наименования храмовых икон по месту в иконостасе.
У статті розглядається семантична структура термінів іконопису. Метод
компонентного аналізу застосовується задля вивчення складних назв, що дозволяє знайти змінення у значенні основних і залежних компонентів у порівнянні
із словами загальнонародної мови та виявити семантичні моделі складних
назв. Для більш детального аналізу було обрано назви храмових ікон по місцю
в іконостасі.
The author analyses the semantic structure of icon painting terms and principles of nomination of compound names. Based on hand-written documents XVI-XVIII
centuries in archives of Russian North.