Розглянуто питання використання квадратичної інтерполяції для зафарбовування тривимірних графічних об’єктів. Запропоновано два нових підходи до зафарбовування. Згідно з першим підходом розраховуються інтенсивності кольору в кінцевих і середній точках рядка растеризації, а всі потокові визначають із використанням квадратичної інтерполяції. Суттєва відмінність другого підходу полягає в тому, що замість інтенсивностей кольору визначаються вектори нормалей, які в подальшому використовуються для розрахунку дифузної та дзеркальної складової кольору.
Рассмотрены вопросы использования квадратичной интерполяции для закраски трехмерных графических объектов. Предложены два новых подхода к закраске. В соответствии с первым подходом рассчитываются интенсивности цвета в конечных и средней точках строки растеризации, а все промежуточные определяются с использованием квадратичной интерполяции. Существенное отличие второго подхода состоит в том, что вместо интенсивностей цвета определяются векторы нормалей, которые впоследствии используются для расчета диффузной и спекулярной составляющей цвета.
Problems of using quadratic interpolation for shading of three-dimensional graphic objects are considered. Two new approaches of shading are offered. According to the first one the intensities of color in final and middle dots of rasterization line are calculated and the all intermediate are defined by using quadratic interpolation. The essential difference of the second approach is that instead of intensities of color the normal vectors are defined, which later on are used for calculating diffuse and specular color component.