На основе принятого в теории обработки металлов давлением закона наименьшего сопротивления разработана модель объемного течения металла, исключающая применение гипотезы плоских cечений. Введены дополнительные параметры и характеристики очага деформации. Выполнен анализ установленных взаимосвязей между выявленными признаками объемного течения металла. Предложенные принципы построения модели адекватно отражают физическую картину течения металла во взаимосвязях характерных объемов очага деформации. Данный подход может быть использован для сложных случаев – решения задач сортовой прокатки.
На основі прийнятого в теорії обробки металів тиском закону найменшого опору розроблено модель об’ємної течії металу, що виключає використання гіпотези плоских перерізів. Введено додаткові параметри і характеристики зони деформації. Виконано аналіз встановлених взаємозв’язків між виявленими ознаками об’ємної течії металу. Запропоновані принципи побудови моделі адекватно відображають фізичну картину течії металу із взаємозв’язками об’ємів зони деформації. Даний підхід може бути використаний для складних випадків – рішення задач сортової прокатки.
On the basis of the law of least resistance adopted in the theory of metal forming, an approach to modeling is developed the model of bulk metal flow, excluding the application of the hypothesis of plane flows. Additional parameters and characteristics of a deformation were used. The analysis of the linkages between the detected features the metal flow was introduced. The proposed principles of the model reflect adequately the physical pattern of the flow metal in the related characteristic of the deformation zone. The given approach can be used for complicated cases – to solve problems of sectional rolling.