Приведены результаты теоретических исследований влияния температуры заднего конца полосы на параметры прокатки. Показано также влияние повышения температуры полосы на участках переходных процессов (задний конец полосы и сварной шов). Увеличение температуры подката перед клетью № 1 позволяет уменьшить энергосиловые параметры прокатки на 14,3-15,9 %, заднее утолщение полосы на 18-30 %, а также расход металла в обрезь. Определена наиболее эффективная температура исходного подката в пределах tН = 150 °С, при которой происходит заметное изменение параметров деформации.
Наведено результати теоретичних досліджень впливу температури заднього кінця штаби на параметри прокатки. Показано також вплив підвищення температури штаби на ділянках перехідних процесів (задній кінець штаби і зварний шов). Збільшення температури підкату перед кліттю № 1 дозволяє зменшити енергосилові параметри прокатки на 14,3-15,9 % і заднє стовщення штаби на 18-30 %, а також витрати металу в обрізь. Визначено найбільш ефективну температуру вихідного підкату в межах tН = 150 °С, при якій відбувається помітна зміна параметрів деформації.
The results of theoretical researches of the influence of strip back-end temperature on rolling parameters are described. It was shown the influence of strip temperature elevation in the transition process sections (strip back-end and weld-seam). This influence permits to decrease energy-power rolling parameters by 14,3-15,9 % and by 18-30 % of strip back thickness. The described process reduces metal rate to crop-ends. The most effective start rolling temperature tH = 150 °C, when the visible change of deformation parameters begins, was defined.