Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України
Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій
Репозиторій DSpace/Manakin
Вхід
|
Допомога
Статистика
Домашня сторінка
→
Суспільні та гуманітарні науки
→
Відділення історії, філософії та права
→
Сіверянський лiтопис
→
Сіверянський літопис, 2007
→
Сіверянський лiтопис, 2007, № 4
→
Переглянути статтю
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій
Карпенко, Ю.
Тема:
Економіка
URI:
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47940
Посилання:
Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій / Ю. Карпенко // Сiверянський лiтопис. — 2007. — № 4. — С. 199-203. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.
Дата:
2007
Переглядів:
1059
Завантажень:
829
Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій
Анотація:
Метою статті є визначення специфіки акцій зі стимулювання збуту на українському ринку, їх класифікація та напрями трансформації в умовах сучасного ринку.
Показати повний запис статті
Файли у цій статті
Name:
31-Karpenko.pdf
Розмір:
113.3Кб
Формат:
PDF
Перегляд/
Відкрити
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Сіверянський лiтопис, 2007, № 4
[33]
Пошук
Пошук
Ця колекція
Розширений пошук
Перегляд
Вся бібліотека
Розділи і Колекції
За датою випуску
Автори
Назви
Теми
Колекція
За датою випуску
Автори
Назви
Теми
Мій обліковий запис
Логін
Реєстрація