У статті розглянуто особливості комунікаційної політики авіакомпаній, запропоновано інструменти з її розробки та вдосконалення. Показано, що кожна авіакомпанія володіє певними особливостями, тому тільки ретельно продуманий комплекс заходів, який враховує всі умови, у яких функціонують авіакомпанії, буде найбільш ефективним.
В статье рассмотрены особенности коммуникационной политики авиакомпаний, предложены инструменты по ее совершенствованию и разработке. Показано, что каждая авиакомпания обладает
определенными особенностями, поэтому только
тщательно продуманный комплекс мероприятий,
учитывающий все условия, в которых функционируют авиакомпании, будет наиболее эффективным.
In the article features communal politics airlines
offered tools for its improvement and development.
Each airline has specific features, so only the elaborate
complex that takes into account all the circumstances
in which the operating airline will be most effective.