Предложена методика теоретического моделирования динамики быстроходных кривошипношатунных
механизмов с упругоподатливыми звеньями, основанная на численном интегрировании
дифференциальных уравнений гибридного типа. В результате численных исследований
установлено, что учет упругой податливости звеньев механизмов по сравнению со
случаем эквивалентного механизма с абсолютно жесткими звеньями приводит к заметному
уточнению рассчитанных полей распределения внутренних усилий.
Запропоновано методику числового інтегрування диференціальних рівнянь
гібридного типу, які описують динаміку швидкохідних кривошипно-шатунних
механізмів із пружно-податливими ланками. У результаті числових
досліджень встановлено, що врахування пружної податливості ланок дозволяє
істотно уточнити розраховані поля розподілу внутрішнього напруження
в його ланках порівняно з випадком еквівалентного механізму з абсолютно
жорсткими ланками.
A procedure is proposed of dynamics simulation
of high-speed crank mechanisms with elastic-
compliant links based on numerical
integration of differential hybrid equations. The
numerical results show that an account of elastic
compliance of link mechanisms - unlike similar
mechanisms with absolutely rigid links -
considerably refines the calculated distribution
fields of internal forces.