Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Національні антикризові стратегії і громадське телерадіомовлення (досвід США)

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Зернецька, О.В.
dc.date.accessioned 2013-06-14T19:58:23Z
dc.date.available 2013-06-14T19:58:23Z
dc.date.issued 2010-04-19
dc.identifier.citation Національні антикризові стратегії і громадське телерадіомовлення (досвід США) / О.В. Зернецька // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 3-4. — С. 38-41. — Бібліогр.: 13 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-6220
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45539
dc.description.abstract У статті аналізується досвід громадського телерадіомовлення Сполучених Штатів Америки (PBS) та його фінансової підтримки Корпорацією громадського телерадіомовлення (CPB) за умов економічної кризи. Bизначаються форми його реагування на кризові економічні реалії США, виділяються інформаційна, мобілізаційна, соціалізуюча та просвітницька ролі, які властиві новим програмам, що виходять в ефір PBS, та його мультимедійного контенту онлайн. Показано необхідність упровадження подібних економічних антикризових стратегій в Україні. uk_UA
dc.description.abstract В статье анализируется опыт общественного телерадиовещания Соединенных Штатов Америки (PBS) и его финансовой поддержки Корпорацией общественного телерадиовещания (CPB) в условиях экономического кризиса. Oпределены формы его реагирования на кризисные экономические реалии США, выделяются информационная, мобилизационная, социализирующая и обучающая роли, присущие новым программам, выходящим в эфир PBS, и его мультимедийного контенту онлайн. Показана необходимость внедрения подобных экономических антикризисных стратегий в Украине. uk_UA
dc.description.abstract In the article the experience of The Public Broadcasting Service (PBS) and its funding by The Corporation for Public Broadcasting (CPB) in response to the economic downturn are analyzed. The forms of its reacting to the U. S. crisis economic realities, characteristic of its on air and online multimedia content such as informational, mobilization, socializing, educational are assigned. The necessity of implementation of such economic anti-crisis strategies in Ukraine is displayed. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економiчний часопис-XXI
dc.subject Політичні проблеми міжнародних систем та глобального розвитку uk_UA
dc.title Національні антикризові стратегії і громадське телерадіомовлення (досвід США) uk_UA
dc.title.alternative Национальные антикризисные стратегии и общественное телерадиовещание (опыт США) uk_UA
dc.title.alternative National anti-crisis strategy and public telebroadcasting (experience of USA) uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 327+316.774(100)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис