Розроблено методологію визначення стратегії управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки на основі використання економіко-математичної моделі Леонтьева «витрати – випуск»,
яка дає змогу оцінити зростання ВВП країни залежно від
темпів зростання кількості суб’єктів малого підприємництва, збільшення обсягу виробництва продукції (послуг)
та поліпшення макроекономічних показників.
Разработана методология определения стратегии
управления развития малого предпринимательства как составляющей национальной экономики на основе использования экономико-математической модели Леонтьева
«затраты — выпуск», которая позволяет дать оценку роста
ВВП страны в зависимости от темпов роста количества
субъектов малого предпринимательства, увеличения объема производства продукции (услуг) и улучшение макроэкономических показателей.
A methodology for determining management strategies
for small businesses as part of the national economy through
the use of economic-mathematical model of W. Leontief ‘expenses-issue, which allows to estimate the growth of GDP,
depending on the growth of small businesses, increase production products (services) and improving macroeconomic
indicators.