Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Инструменты механизма стимулирования корпоративной социальной ответственности в системе управления деятельностью предприятия

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Огородникова, Н. Л.
dc.date.accessioned 2013-06-03T18:37:45Z
dc.date.available 2013-06-03T18:37:45Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Инструменты механизма стимулирования корпоративной социальной ответственности в системе управления деятельностью предприятия / Н. Л. Огородникова // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 1 (21). — С. 114-118. — Бібліогр.: 16 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1729-7206
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/44745
dc.description.abstract В статье на основе анализа моделей корпоративной социальной ответственности, используемых в мировой практике, рассмотрены инструменты механизма стимулирования корпоративной социальной ответственности. Исследованы особенности использования социальных инвестиций, межсекторного социального партнерства, корпоративных коммуникаций и социальной отчетности как инструментов корпоративной социальной ответственности. Разработаны рекомендации по совершенствованию механизма стимулирования социальной ответственности предприятий. uk_UA
dc.description.abstract У статті на основі аналізу моделей корпоративної соціальної відповідальності, які використовуються у світовій практиці, розглянуто інструменти механізму стимулювання корпоративної соціальної відповідальності. Досліджено особливості використання соціальних інвестицій, соціального партнерства, корпоративних комунікацій і соціальної звітності в якості інструментів корпоративної соціальної відповідальності. Розроблені рекомендації з удосконалення механізму стимулювання соціальної відповідальності підприємств. uk_UA
dc.description.abstract In article on the basis of the analysis of models of the corporate social responsibility used in world practice, tools of the mechanism of stimulation of corporate social responsibility are considered. Features of use of social investments, intersector social partnership, corporate communications and the social reporting as tools of corporate social responsibility are investigated. Recommendations about perfection of the mechanism of stimulation of social responsibility of the enterprises are developed. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Вісник економічної науки України
dc.subject Наукові статті uk_UA
dc.title Инструменты механизма стимулирования корпоративной социальной ответственности в системе управления деятельностью предприятия uk_UA
dc.title.alternative Інструменти механізму стимулювання корпоративної соціальної відповідальності в системі управління діяльністю підприємства uk_UA
dc.title.alternative Instruments of mechanism of stimulation of corporate social responsibility are in control the system by activity of enterprise uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис