Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Огородникова, Н. Л. |
|
dc.date.accessioned |
2013-06-03T18:37:45Z |
|
dc.date.available |
2013-06-03T18:37:45Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Инструменты механизма стимулирования корпоративной социальной ответственности в системе управления деятельностью предприятия / Н. Л. Огородникова // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 1 (21). — С. 114-118. — Бібліогр.: 16 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1729-7206 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/44745 |
|
dc.description.abstract |
В статье на основе анализа моделей корпоративной
социальной ответственности, используемых в мировой
практике, рассмотрены инструменты механизма стимулирования корпоративной социальной ответственности.
Исследованы особенности использования социальных
инвестиций, межсекторного социального партнерства,
корпоративных коммуникаций и социальной отчетности
как инструментов корпоративной социальной ответственности. Разработаны рекомендации по совершенствованию
механизма стимулирования социальной ответственности
предприятий. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті на основі аналізу моделей корпоративної
соціальної відповідальності, які використовуються у світовій практиці, розглянуто інструменти механізму стимулювання корпоративної соціальної відповідальності. Досліджено особливості використання соціальних
інвестицій, соціального партнерства, корпоративних
комунікацій і соціальної звітності в якості інструментів
корпоративної соціальної відповідальності. Розроблені
рекомендації з удосконалення механізму стимулювання
соціальної відповідальності підприємств. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In article on the basis of the analysis of models of the
corporate social responsibility used in world practice, tools
of the mechanism of stimulation of corporate social responsibility are considered. Features of use of social investments,
intersector social partnership, corporate communications
and the social reporting as tools of corporate social responsibility are investigated. Recommendations about perfection of
the mechanism of stimulation of social responsibility of the
enterprises are developed. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Вісник економічної науки України |
|
dc.subject |
Наукові статті |
uk_UA |
dc.title |
Инструменты механизма стимулирования корпоративной социальной ответственности в системе управления деятельностью предприятия |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Інструменти механізму стимулювання корпоративної соціальної відповідальності в системі управління діяльністю підприємства |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Instruments of mechanism of stimulation of corporate social responsibility are in control the system by activity of enterprise |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті