Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Белова, А.Д. |
|
dc.date.accessioned |
2013-05-14T18:51:09Z |
|
dc.date.available |
2013-05-14T18:51:09Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Визуализация товаров в современной рекламе как составная креолизации коммуникативного пространства / А.Д. Белова // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2012. — С. 42-50. — Бібліогр.: 11 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
ХХХХ-0006 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43689 |
|
dc.description.abstract |
Визуализация в современных рекламных текстах соответствует стратегии креолизации виртуального коммуникативного пространства. Визуализация прошла эволюцию от примитивных до технологически сложных, но простых в использовании изображений, заполнивших виртуальное пространство. Координация невербальных и вербальных средств реализуется в аргументативных, персуазивных и директивных коммуникативных стратегиях. Разнообразные гаджеты, в изобилии предлагаемые современному потребителю, технология touch-screen предлагают и подталкивают пользователей компьютеров к использованию визуальных имиджей, предопределяя тем самым дальнейшую визуализацию современной коммуникации. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Візуалізація у сучасних рекламних текстах є стратегією креолізації віртуального комунікативного простору. Візуалізація еволюціонувала від примітивних до технологічно складних, але простих для використання зображень, які заполонили віртуальний простір. Координація невербальних і вербальних засобів реалізується у вигляді аргументативних, персуазивних, директивних комунікативних стратегій. Різноманітні гаджети, технологія touch-screen пропонують і вимагають від користувачів комп'ютерів використання зображень, визначаючи подальшу візуалізацію сучасного комунікативного простору. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Visualization in modern advertising can be presented as a strategy of virtual communication creolization. Visualization evolved from primitive drawings to technologically complicated virtual communication with images easy to produce and easy to use. Coordination of non-verbal and verbal means in visualization reveals itself via communication strategies (argumentative, persuasive, directive). Diverse gadgets offered to consumers in abundance, touch-screen technology promote and demand visual images from computer users and predetermine further visualization of communication. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
|
dc.title |
Визуализация товаров в современной рекламе как составная креолизации коммуникативного пространства |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Візуалізація товарів у сучасній рекламі як складник креолізації комунікативного простору |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
81'42 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті