Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Визуализация товаров в современной рекламе как составная креолизации коммуникативного пространства

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Белова, А.Д.
dc.date.accessioned 2013-05-14T18:51:09Z
dc.date.available 2013-05-14T18:51:09Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Визуализация товаров в современной рекламе как составная креолизации коммуникативного пространства / А.Д. Белова // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2012. — С. 42-50. — Бібліогр.: 11 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn ХХХХ-0006
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43689
dc.description.abstract Визуализация в современных рекламных текстах соответствует стратегии креолизации виртуального коммуникативного пространства. Визуализация прошла эволюцию от примитивных до технологически сложных, но простых в использовании изображений, заполнивших виртуальное пространство. Координация невербальных и вербальных средств реализуется в аргументативных, персуазивных и директивных коммуникативных стратегиях. Разнообразные гаджеты, в изобилии предлагаемые современному потребителю, технология touch-screen предлагают и подталкивают пользователей компьютеров к использованию визуальных имиджей, предопределяя тем самым дальнейшую визуализацию современной коммуникации. uk_UA
dc.description.abstract Візуалізація у сучасних рекламних текстах є стратегією креолізації віртуального комунікативного простору. Візуалізація еволюціонувала від примітивних до технологічно складних, але простих для використання зображень, які заполонили віртуальний простір. Координація невербальних і вербальних засобів реалізується у вигляді аргументативних, персуазивних, директивних комунікативних стратегій. Різноманітні гаджети, технологія touch-screen пропонують і вимагають від користувачів комп'ютерів використання зображень, визначаючи подальшу візуалізацію сучасного комунікативного простору. uk_UA
dc.description.abstract Visualization in modern advertising can be presented as a strategy of virtual communication creolization. Visualization evolved from primitive drawings to technologically complicated virtual communication with images easy to produce and easy to use. Coordination of non-verbal and verbal means in visualization reveals itself via communication strategies (argumentative, persuasive, directive). Diverse gadgets offered to consumers in abundance, touch-screen technology promote and demand visual images from computer users and predetermine further visualization of communication. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
dc.title Визуализация товаров в современной рекламе как составная креолизации коммуникативного пространства uk_UA
dc.title.alternative Візуалізація товарів у сучасній рекламі як складник креолізації комунікативного простору uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 81'42


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис