У статті виявлено чітку позицію її автора щодо суперечливих поглядів, висловлених Г. Хоткевичем у його праці «Бандура та її репертуар» [ Хоткевич Г. Бандура та її репертуар. – Торонто; Х., 2009. – 270 с. (Серія «музична спадщина Гната Хоткевича». – Вип. 3)]. Зіставлення нерідко взаємовиключних думок і тез приводить до висновку про поділ сучасного кобзарського середовища на достатньо автономні «фольклорну» й «академічну» сфери і потребує розмежування критеріїв їхнього оцінювання.
В статье заявлена чёткая позиция автора относительно противоречивых взглядов, высказанных Г. Хоткевичем в работе «Бандура и ее репертуар». Сопоставление нередко взаимоисключающих суждений и тезисов приводит к выводу о разделении современной кобзарской среды на достаточно автономные «фольклорную» и «академическую» сферы и о необходимости разграничения критериев их оценки.
There is a manifestation of the author’s clear position concerning the contradictory opinions of H. Khotkevych in his work “Bandura and its repertoire”. With a comparison of frequently opposite thoughts and theses the author arrives at a conclusion about the division of the modern Kobza-player’s environment on the sufficiently autonomous “folkloric” and “ac