Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Ярко, М. |
|
dc.date.accessioned |
2013-04-29T20:26:50Z |
|
dc.date.available |
2013-04-29T20:26:50Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Алгоритми постмодерної музикознавчої свідомості та епістемологія світу музики: методологія питання / М. Ярко // Студії мистецтвознавчі. — К.: ІМФЕ НАН України, 2010. — № 3(31). — С. 53-63. — Бібліогр.: 30 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1728–6875 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43506 |
|
dc.description.abstract |
У статті заявлено позицію критичного осмислення формально-логічної спеціалізації знань про музику, їхнього перегляду на ґрунті епістемології як філософської теорії знання. Актуальність проблеми визначає потреба в редукції предметного змісту музикознавства – когнітивного апелювання до певних аксіом, які передують досягненню необхідно-істинного. А отже, висувається знаннєва модель під назвою «епістемологія світу музики», що за такого формулювання здатна узагальнювати алгоритми постмодерної музикознавчої свідомості. Позитивний сенс моделі вбачається в можливості упорядкування епістемологічних (знаннєвих) перетворень у системі фундаментальних питань музикознавства, його приведення до статусу фундаментального наукового знання. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье заявлена позиция критического осмысления формально-логической специализации знаний о музыке, их пересмотра на почве эпистемологии как философской теории знания. Актуальность проблемы определяет потребность в редукции предметного содержания музыковедения – когнитивного апеллирования к определённым аксиомам, которые предшествуют достижению необходимо-истинного. Соответственно, выдвигается знаниевая модель под названием «эпистемология мира музыки», которая при такой формулировке способна обобщать алгоритмы постмодерного музыковедческого сознания. Позитивный смысл модели можно усматривать в возможности упорядочивания эпистемологических (знаниевых) преобразований в системе фундаментальных вопросов музыковедения, возведения его в статус фундаментального научного знания. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In the article there is a declaration of a position of critical comprehension of formal and logical specialization of knowledge about music, this knowledge’s revision on the base of epistemology as a philosophical theory of knowledge. Actuality of the problem is determined by a requirement in reduction of musicological contents – a cognitive appeal to the certain axioms which are preceded to the achievement of the necessarily-true. A knowledgist model named as an “epistemology of the music world” consequently comes to the fore, that is suitable at such formulation to generalize the algorithms of post-modern musicologist consciousness. Positive sense of the model is seen in a possibility of arrangement of epistemological (knowledgist) transformations to the system of fundamental musicological questions, and in bringing of musicology to status of fundamental scientific knowledge. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Студії мистецтвознавчі |
|
dc.subject |
Теорія і методологія |
uk_UA |
dc.title |
Алгоритми постмодерної музикознавчої свідомості та епістемологія світу музики: методологія питання |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Algorhythms of Post-Modern Musicologist Consciousness and Epistemology of Music World: Methodology of Question |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
78.01+781.1 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті