У статті розглядається проблема місця та ролі традиційної української культури в одному з важливих сегментів культурно-інформаційного простору – туризмі. На прикладі туристичного маршруту «Золота підкова Черкащини» проаналізовано вітчизняну практику репрезентації еьнокультурних надбань, висвітлено світовий досвід створення етноекологічних музеїв-заповідників як однієї із сучасних форм експонування пам’яток нородної культури.
В статье рассматривается проблема места и роли традиционной украинской культуры в одном из важных сегментов культурно-информационного пространства – туризме. На примере туристического маршрута «Золотая подкова Черкасщины» сделан анализ отечественной практики репрезентации этнокультурного наследия, освещён мировой опыт создания этноэкологических музеев-заповедников как одной из современных форм экспонирования достопримечательностей народной культуры.
The article deals with a problem of place and role of traditional Ukrainian culture in one of the important segments of culture and information enviroment – tourism. On an example of the tourist rout «The Golden Horseshoe of Cherkashchyna» the domestic practice of representation of ethnocultural haritage is analyzed, and the international experience of establishing the ethnoecological museums as one of the contemporary forms of exhibiting the folk cultural sights is elucidated.