Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Шип, С. |
|
dc.date.accessioned |
2012-12-16T15:07:44Z |
|
dc.date.available |
2012-12-16T15:07:44Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Задум музичного твору у лінгвосеміотичному аспекті / С. Шип // Музична україністика: сучасний вимір. — К.: ІМФЕ ім. М.Т. Рильського, 2009. — Вип. 3. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0107 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39410 |
|
dc.description.abstract |
Предметом вивчення в статті є задум музичного твору. Останній трактується відповідно до пропозиції А. І. Мухи як психологічна фаза процесу генезису твору в свідомості композитора. Здійснюється спроба інтерпретувати задум музичного твору за допомогою понять та положень лінгвосеміотичного підходу. Характеризуються такі етапи конкретизації задуму твору: 1) визначення звукового матеріалу, 2) оформлення музично-інтонаційного висловлення, 3) композиційне оформлення тексту. Розглядаються питання про модельні властивості задуму, функції жанру та стилю в процесі генезису музичного твору. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Предметом изучения в статье является замысел музыкального произведения. Последний трактуется в согласии с предложением А. И. Мухи как психологическая фаза процесса генезиса произведения в сознании композитора. Предпринимается попытка интерпретировать замысел музыкального произведения с помощью понятий и положений лингвосемиотического подхода. Характеризуются следующие этапы конкретизации замысла произведения: 1) определение звукового материала, 2) оформление музыкально-интонационного высказывания, 3) композиционное оформление текста. Рассматриваются вопросы о модельных свойствах замысла, о функции жанра и стиля в процессе генезиса музыкального произведения. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The plan of a musical composition is the subject of study in this clause. The plan of musical composition is treated in the consent with the offer by Anton Mukha as a psychological phase of musical composition process. The attempt to interpret a plan of musical composition with the help of concepts and statements of linguistics and semiotics is undertaken. The following stages of a plan are characterized: 1) the definition of a sound material, 2) the generation of the musical-speech form, 3) the composition of the musical text. The modelling properties of a plan, functions of a genre and style in genesis of a musical composition are examined. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Iнститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Музична україністика: сучасний вимір |
|
dc.subject |
Теоретичні проблеми музикознавства |
uk_UA |
dc.title |
Задум музичного твору у лінгвосеміотичному аспекті |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
78.01 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті