Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Невизначальність форми мистецького твору в сучасних поетиках (про книгу Умберто Еко “Відкритий твір”)

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Грабовський, В.
dc.date.accessioned 2012-12-16T14:54:30Z
dc.date.available 2012-12-16T14:54:30Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Невизначальність форми мистецького твору в сучасних поетиках (про книгу Умберто Еко “Відкритий твір”) / В. Грабовський // Музична україністика: сучасний вимір. — К.: ІМФЕ ім. М.Т. Рильського, 2009. — Вип. 3. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0107
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39407
dc.description.abstract У статті розглядаються окремі тенденції сучасного мистецтвознавства, відмічені українським музикознавцем, професором А. Мухою у співставленні з теорією “відкритості” твору італійського філософа Умберто Еко. Зокрема, автор статті, спираючись на деякі новітні відкриття в царині європейської філософії, семіотики, теорії інформації (в тому числі й згаданих дослідників), пропонує ширше їх застосування в українському музикознавстві. Підставою для цього є значні мистецькі здобутки сучасної української музики, в яких ці тенденції виразно відчутні. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассматриваются отдельные тенденции современного искусствознания, отмеченные украинским музыковедом, проф. А. Мухой в сопоставлении с теорией “открытости” произведения итальянского философа Умберто Эко. В частности, автор статьи, опираясь на некоторые новейшие европейские открытия в области философии, семиотики, теории информации (в том числе и упомянутых исследователей) предлагает более широкое применение их в украинском музыковедении. Основанием для этого есть значительные художественные достижения современной украинской музыки, в которых эти тенденции отчетливо ощутимы. uk_UA
dc.description.abstract The separate tendencies of modern study of art, marked by Ukrainian musicologist, professor A. Mukha, in comparison theory of “openness” of work Italian philosopher Umberto Eco, are examined in the article. In particular, the author, leaning against some newest openings in the area of European philosophy, semiotics, theory of information (including the mentioned researchers) offers their application wider in Ukrainian musicology. Foundation for this purpose are considerable artistic achievements of modern Ukrainian music, in which these tendencies are distinctly perceptible. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Iнститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Музична україністика: сучасний вимір
dc.subject Теоретичні проблеми музикознавства uk_UA
dc.title Невизначальність форми мистецького твору в сучасних поетиках (про книгу Умберто Еко “Відкритий твір”) uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 82–4


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис