У статті висвітлюються питання, пов’язані зі становленням стилю визначного українського композитора Кирила Стеценка в галузі богослужбової творчості. Серед важливих аспектів, що вплинули на цей процес, – форми використання традиційних прийомів церковно-співочого мистецтва, інтерпретація жанрових закономірностей згідно з авторською концепцією тієї чи іншої композиції, способи використання циклічних форм тощо. Особливої уваги заслуговує робота над створенням національного колориту й можливостями прояву індивідуальних рис стилістики богослужбової творчості.
В статье освещаются вопросы, связанные со становлением стиля выдающегося украинского композитора Кирилла Стеценко в области богослужебного творчества. Среди важных аспектов, повлиявших на этот процесс, – формы использования традиционных приемов церковно-певческого искусства, интерпретация жанровых закономерностей в соответствии с авторской концепцией той или иной композиции, способы использования циклических форм и т. п. Отдельного внимания заслуживает работа над созданием национального колорита и возможностями проявления индивидуальных черт стилистики богослужебного творчества.
The article highlights issues associated with the development of the style of the famous Ukrainian composer Kyrylo Stetsenko of liturgical art. Among the important aspects that have impacted on this process – the forms of traditional methods of church-singing art, the interpretation of the laws of genre, in accordance with the author’s conception of composition, methods of using cyclic patterns forms. Particular attention should be payed tocreation of national peculiarities and possibilities of manifestation of individual traits of style of liturgical art.