Стаття присвячена дослідженню семантико-стилістичних особливостей оціночної
дієслівної лексики в публіцистичному дискурсі, виділенню тематичних груп інгерентно та
адгерентно оціночної дієслівної лексики, а також визначенню основних типів сенсибилізації
оціночних дієслів-прагмем.
Ключові слова: публіцистичний дискурс, дискурс, прагмема, іформема, дієслова
інгерентної оцінки, адгерентно оціночні дієслова, дієслівна прагмема, сенсибілізація, лінгвістичні
сенсибілізатори.
Статья посвящена исследованию семантико-стилистических особенностей оценочной
глагольной лексики в публицистическом дискурсе, выделению тематических групп ингерентно и
адгерентно оценочной глагольной лексики, а также определению основных типов
сенсибилизации оценочных глаголов-прагмем.
Ключевые слова: публицистический дискурс, прагмема, информема, глаголы
ингерентной оценки, адгерентно оценочные глаголы, глагольная прагмема, сенсибилизация,
лингвистические сенсибилизаторы.
The article is dedicated to study of the semantic-stylistic features of estimated verbal vocabulary
in publicistic discourse, to allocation of thematic groups ingerentno and angerentno estimated verbal
vocabulary, and also to definition of the basic types of a sensubulisation of estimated verbs-pragmem.
Keywords: Publicistic discourse, pragmems, informem, the ingerentno estimated verbs, the
angerentno estimated verbs, verbal pragmems, a sensubulisation, linguistic sensubulisator.