Стаття присвячена вивченню функціонування і реалізації стилістичних засобів, які використовуються в англомовному медійному екологічному дискурсові (документальних фільмах) для моделювання образу природи і підвищення ефективності впливу медійного продукту на цільову аудиторію. Стилістичні засоби розглядаються і класифікуються на рівні парадигматики та синтагматики.
Статья посвящена изучению функционирования и реализации стилистических средств, используемых в англоязычном медийном экологическом дискурсе (документальных фильмах) для моделирования образа природы и повышения эффективности воздействия медийного продукта на целевую аудиторию. Стилистические приемы рассматриваются и классифицируются на уровне парадигматики и синтагматики.
The article is dedicated to studying of functioning and realization of some stylistic devices which are used in English media ecological discourse (documentary films) and aimed at modeling of the nature image and the rise of media product influence. The stylistic devices are regarded and classified according at the levels of paradigmatics and syntagmatics.