Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Томіта Хіденорі |
|
dc.date.accessioned |
2012-10-19T07:27:56Z |
|
dc.date.available |
2012-10-19T07:27:56Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
Медіа-культура та відеоігри в Японії: розширена реальність та соціальний камуфляж / Томіта Хіденорі // Народна творчість та етнографія. — 2009. — № 1. — С. 14-21. — Бібліогр.: 25 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0130-6936 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37624 |
|
dc.description.abstract |
The author enters a reader in the modern world of games and facilities of visual communication, where a border is destroyed between the real and virtual. Attention is given to the negative influence of the use of media techniques of anime, so-called «twinkling» on the health and psyche of young generation of TV-viewers. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Iнститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Народна творчість та етнографія |
|
dc.subject |
З історії та сучасності японської етнології |
uk_UA |
dc.title |
Медіа-культура та відеоігри в Японії: розширена реальність та соціальний камуфляж |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Media Culture and Videogames in Japan: Augmented Reality and Social Camouflage |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті