Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Медіа-культура та відеоігри в Японії: розширена реальність та соціальний камуфляж

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Томіта Хіденорі
dc.date.accessioned 2012-10-19T07:27:56Z
dc.date.available 2012-10-19T07:27:56Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Медіа-культура та відеоігри в Японії: розширена реальність та соціальний камуфляж / Томіта Хіденорі // Народна творчість та етнографія. — 2009. — № 1. — С. 14-21. — Бібліогр.: 25 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 0130-6936
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37624
dc.description.abstract The author enters a reader in the modern world of games and facilities of visual communication, where a border is destroyed between the real and virtual. Attention is given to the negative influence of the use of media techniques of anime, so-called «twinkling» on the health and psyche of young generation of TV-viewers. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Iнститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Народна творчість та етнографія
dc.subject З історії та сучасності японської етнології uk_UA
dc.title Медіа-культура та відеоігри в Японії: розширена реальність та соціальний камуфляж uk_UA
dc.title.alternative Media Culture and Videogames in Japan: Augmented Reality and Social Camouflage uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис