В даній статті розглядаються проблеми формування світоглядних орієнтирів у суспільстві з метою вироблення відповідної парадигми змін при реформуванні системи вищої освіти України в контексті її інтеграції до Болонського процесу. Зокрема підкреслюється нагальна необхідність змін, що пов'язано зі зміною сутнісних світоглядних основ нашого суспільства в кінці ХХ - на початку ХХ1 століть, а також завдань, які стоять перед вищою школою на сучасному етапі суспільного розвитку. Зроблений висновок, що лише завдяки фундаментальним змінам всієї освітянсько-виховної системи можливий подальший поступальний розвиток суспільства, заснований на ідеології сталого розвитку та співіснуванні різноманітних світоглядних парадигм.
В данной статье рассматриваются проблемы формирования мировоззренческих ориентиров в обществе с целью выработки соответствующей парадигмы изменений в ходе реформирования системы высшего образования Украины в контексте его интеграции в Болонский процесс. В частности подчеркивается настоятельная необходимость изменений, что связано с изменениями сущностных мировоззренческих оснований нашего общества в конце ХХ - начале ХХ1 веков, а также задач, стоящих перед высшей школой на современном этапе общественного развития. Сделан вывод, что только посредством фундаментальных изменений всей образовательно-воспитательной системы возможно дальнейшее поступательное развитие, основанное на идеологии устойчивого развития и сосуществовании различных мировоззренческих парадигм.
The problems of forming of world view reference points in society with the purpose of making of the proper paradigm of changes during reformation of the system of higher education of Ukraine in the context of his integration in the Bolonsky process are examined in this article. The insistent necessity of changes, that is related to the changes of essence world view grounds of our society at the end of ХХ - beginning of ХХ1 ages, and also tasks standing before high school on the modern stage of public development is underlined in particular. A conclusion is done, what only by means of fundamental changes of all educationally-educating system is possible the further forward development based on ideology of steady development and coexistence of different world view paradigms.