Изучение грамматики иностранного языка в ВУЗе сопряжено с целым рядом субъективных и обьективных трудностей, решение которых в большей степени ложится на плечи преподавателя. Дальновидность и гибкость мышления которого позволяют достичь хороших результатов в процессе обучения. В этой статье автор расскрыл развитие тюркской политической истории и объяснил становление её терминологии.
Навчання граматики іноземної мови в ВУЗе складається с цілим рядом субьєктивних та обьєктивних труднощів, рішення котрих здебільшого налягає на плечі вчітеля. Далековидність та гібкість мислення якого дозволяють досягнути добрих результатів у навчальному процесі. В цій статті автор розкрив розвиток тюрськоі політическоі історі та пояснив становлення її термінології.
Learning a foreign language grammar in a higher institution entitles a number of subjective and objective difficulties resolution of which depends to a significant extent on a teacher. Only the teacher's open mindedness and flexibility of thinking can ensure positive results in the education process. In this, the development of Turkish political history and formation of Turkish political terminology have been told.