Статья посвящена изучению термина как средства фиксации, кодирования, хранения и передачи профессиональной информации. В статье находят отражение проблемы получения и обработки информации, формирования понятия, влияния терминологии на познавательную деятельность человека, а также подчеркивается активная роль языка в процессе познания. В статье рассматриваются прагматические причины появления новой терминологии и анализируется лингвистическая модель как знание и как возможность для получения нового знания.
Стаття присвячена вивченню терміна як засоба фіксації, кодування, зберігання і передачі професійної інформації. У статті знаходять відображення проблеми отримання й обробки інформації, формування поняття, впливу термінології на пізнавальну діяльність людини, а також підкреслюється активна роль мови в процесі пізнання. У статті розглядаються прагматичні причини появи нової термінології і аналізується лінгвістична модель як знання і як можливість для отримання нового знання.
The article is devoted to study of the term as a mean of fixing, coding, storage and transfer of the professional information. Such problems: as reception and processing of the information, formation of concept, influence of terminology on cognitional activity find reflection in the article and also the active role of language in knowledge is emphasized. In the article the pragmatic reasons of occurrence of a new terminology are examined, and the linguistic model as knowledge and as an opportunity for reception of new knowledge is analyzed.