В работе представлены данные пилотажного исследования особенностей личности 78 студенток-менеджеров 17-25 летнего возраста. Оценку осуществляли по показателям теста ММРI по 13 основным и 118 дополнительным шкалам. Результаты показали, что ведущими шкалами (выше 60 Т-баллов) в профиле девушек являются 4, 9, Mf4, Adp, Re и H. При этом выявлены низкие показатели по шкалам Am и Ar. Обсуждаются вопросы учета профессионально важных психологических качеств в образовании и профориентации, а также вопрос соответствия полученных данных профессиограмме специалиста-менеджера.
В роботі представлено дані пілотажного дослідження особливостей особистості 78 студентів-менеджерів (дівчат) 17-25 років. Оцінку здійснювали за показниками тесту ММРI за 13 основними та 118 додатковими шкалами. Результати показали, що провідними шкалами (вище 60 Т-балів) в профілі дівчат є 4, 9, Mf4, Adp, Re та H. При цьому виявлено низькі показники за шкалами Am и Ar. Обмірковуються питання врахування професіонально важливих психологічних якостей в освіті та профорієнтації, а також питання відповідності отриманих даних професіограмі фахівця-менеджера.
In this article the preliminary data of students-managers' personal features (78 female students at the age of 17-25) are examined. Estimation was carried out with the help of the ММРI test by 13 main and 118 additional scales. The results show that the leading scales (above 60 T-points) of the female profile are 4, 9, Mf4, Adp, Re, H ones. Low points in scales Am and Ar were observed in the female profile. Questions of using professionally important psychological qualities in education and professional orientation as well as questions of the received data correspondence to the managers' job description are studied.