Опробована технология модифицирования колесной стали порошковой проволокой с железокальциевым наполнителем взамен силикокальция. Порошковую проволоку вводили в сталеразливочный ковш на вакууматоре при сохранении удельного расхода кальция на тонну стали. Исследованы степень усвоения кальция, макро- и микроструктура металла, механические свойства колес. Получены положительные результаты по качеству металла. Технология модифицирования порошковой проволокой с железокальциевым наполнителем внедрена в производство на всем сортаменте колесной стали.
Випробувано технологію модифікування колісної сталі порошковим дротом із залізокальцієвим наповнювачем замість силікокальцію. Порошковий дріт уводили до сталерозливного ковша на вакууматорі при незмінній питомій втраті кальцію на тонну сталі. Досліджено ступінь засвоєння кальцію, макро- та мікроструктуру металу, механічні властивості коліс. Отримано позитивні результати по якості металу. Технологію модифікування порошковим дротом із залізокальцієвим наповнювачем впроваджено в виробництво на всьому сортаменті колісних сталей.
Technology of modification of the wheel steels by the tube wire with powder mixture of the iron-calcium inside instead of the powder of the silicon-calcium alloy powder is tested. The tube wire with iron-calcium used during the vacuum treatment process saving the specific expence of calcium. It was investigated the calcium use, macro- and microstructure of metal, and mechanical properties of the rail way wheels. Technology modification of the steels with using of the tube wire powder mixture of iron-calcium is applied in manufacturing of all the wheel steel grades.