У статті досліджується соціальна реальність як знаково-символічна реальність, що фокусується у феномені
культури як багатопланова й багатовимірна семіосфера. Відмовляючись від антропоцентричного трактування
соціальності, сутність саме людської соціальності вбачається у створенні культурних текстів у процесі
комунікації, що дозволяє розглядати соціальну реальність у цілому як гіпертекст з ідеологічними конотаціями.
В статье исследуется социальная реальность как знаково-символическая реальность, которая фокусируется в
феномене культуры как многомерная и разноплановая семиосфера. Отказываясь от антропоцентрического
трактования социальности, сущность именно человеческой социальности усматривается в создании
культурных текстов в процессе коммуникации, что позволяет рассматривать социальную реальность в
целом как гипертекст с идеологическими коннотациями.
The aim of the article is to research social reality as a signs and symbols reality that focuses in the phenomenon
of culture as a multidimensional semiosphere. Declining the anthropocentric interpretation of sociality, the
essence of human sociality is perceived in creating culture texts in the communication process, that allows
considering social reality in general as a hypertext with ideological connotations.