У роботі приділено увагу компоненту нової освітньої парадигми – концепції фундаменталізації, основу якої
складає неперервна математична підготовка як засіб фундаменталізації природничих дисциплін, що формує
системні підходи і мову міждисциплінарного спілкування; віддзеркалення діалектики процесу взаємозв’язку
фундаменталізації і якості підготовки фахівця-професіонала як її кінцевого результату на основі реалізації у
взаємодії методологічних принципів науковості, системності, цілісності та спадкоємності.
В работе уделено внимание компоненте новой образовательной парадигмы – концепции фундаментализации,
основания которой составляет непрерывная математическая подготовка как средство фундаментализации
естественных дисциплин, формирующая системные подходы и язык междисциплинарного общения;
отражение диалектики процесса взаимосвязи фундаментализации и качества подготовки специалиста-
профессионала как ее конечного результата на основе реализации во взаимодействии методологических
принципов научности, системности, целостности и преемственности.
In work Attention is focused on the component of new educational paradigm – conception of fundamentalization
which is based: on continuous mathematical training as a means of fundamentalization natural disciplines, which
forms the systems approaches and language of interdiscipline communication; reflection of dialectics of process of
intercommunication of fundamentalization and quality of training of professional specialist as its eventual result on the
basis of realization in cooperation of methodological principles of scientific character, system, integrity and
succession.