У статті розглянуто театральну акторську гру в мімічному та жестовому аспектах в античній Греції та Римі.
Виявлено вплив на сприйняття глядацької аудиторії невербального спілкування під час виступу оратора.
Аналіз мови жестів античного театрального та ораторського мистецтв надає змогу нових інтерпретацій
у сучасних дослідженнях у галузі невербального спілкування та робить необхідним психосеміотичне
переосмислення деяких традиційних проблем, пов’язаних з орієнтацією знакової поведінки.
В статье рассмотрена театральная актерская игра в мимическом и жестовом аспектах в античной Греции и Риме.
Выявлено влияние на восприятие зрительской аудитории невербального общения во время выступления
оратора. Анализ языка жестов античного театрального и ораторского искусств предоставляет возможность
новых интерпретаций в современных исследованиях в отрасли невербального общения и делает необходимым
психосемиотическое переосмысление некоторых традиционных проблем, связанных с ориентацией знакового
поведения.
In the article the theatrical actor game is considered in mimic and gestures aspects in ancient Greece and Rome.
Influence is exposed on perception of spectator audience of not verbal intercourse during appearance of speaker.
The analysis of finger language of ancient dramatic and oratorical arts gives possibility of new interpretations in
modern researches in industry of not verbal intercourse and necessitates psihosemiotics grasp of some traditional
problems related to the orientation of sign conduct.