Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

О роли живописных и звуковых деталей в поэме Гоголя «Мертвые души»

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Мацапура, В.
dc.date.accessioned 2011-10-22T21:16:28Z
dc.date.available 2011-10-22T21:16:28Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation О роли живописных и звуковых деталей в поэме Гоголя «Мертвые души» / В. Мацапура // Гоголезнавчі студії. — Ніжин, 2009. — Вип. 18. — С. 164-171. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0080
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27872
dc.description.abstract Деталізація зображуваного розглядається в статті як одна із характерних особливостей стилю письменника. Автор зосереджує увагу на звукових і кольорових деталях гоголівської поеми «Мертві душі» та на їх функціях у тексті твору, простежує майстерність Гоголя у використанні звукопису та колористики. На прикладі першого тому «Мертвих душ» ілюструється тенденція до переважання білих, чорних і сірих відтінків, до змішання різних звуків і фарб. Серед функцій звукових і живописних деталей виокремлюються функції характерристики персонажів, конкретизації часу і місця дії, створення фону, на якому вона відбувається. uk_UA
dc.description.abstract Детализация изображаемого рассматривается в статье как одна из характерных особенностей стиля писателя. Автор сосредотачивает внимание на звуковых и колористических деталях в гоголевской поэме «Мертвые души», а также на их функциях в тексте произведения, анализирует мастерство Гоголя в использовании звукописи и колористики. На примере первого тома «Мертвых душ» иллюстрируется тенденция к преобладанию белых, чёрных и серых оттенков, к смешению разных звуков и красок. Среди функций звуковых и живописных деталей выделяются функции характеритики персонажей, конкретикации времени и места действия, создания фона, на котором оно происходит. uk_UA
dc.description.abstract The detailing of the depicted is viewed in the article as one of the characteristic features of the author’s style. The author pays her attention to sound and color details and their functions in Gogol’s work «the Dead Souls» and dwells on Gogol’s skillful usage of sounds and colors. The tendency to prevalence of white, black, and grey shadows, to the mixing of different sounds and colors is illustrated on the basis of the first volume of «The Dead Souls». Among the functions of sound and picturesque details the author points out the functions of character drawing, concretization of time and place of the action, of creation of the background, against which the action takes place. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Гоголезнавчі студії
dc.subject Доповіді, статті і дослідження uk_UA
dc.title О роли живописных и звуковых деталей в поэме Гоголя «Мертвые души» uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис