Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Крымскотатарские цыгане «чингенелер» глазами путешественников ХVІ–ХІХ вв., в контексте эволюции крымскотатарской народной музыки

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Заатов, И.
dc.date.accessioned 2011-09-07T19:27:49Z
dc.date.available 2011-09-07T19:27:49Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Крымскотатарские цыгане «чингенелер» глазами путешественников ХVІ–ХІХ вв., в контексте эволюции крымскотатарской народной музыки / И. Заатов // Науковi записки. Збiрник праць молодих вчених та аспiрантiв. — Т. 15. — К., 2008.— С. 171-188. — Бібліогр.: 20 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0076
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/26942
dc.description.abstract В статті зазначається, що в досліджуваний періодна Кримському півострові традиційно найкращими музиками були кримськотатарські цигани– мусульмани. Найбільшециган мешкало в Гезлевета Кефе– османо-татарських портахКриму, куди вони могли прибувати морським шляхом з Османської імперії. Зазначено наявність в описах мандрівників згадок про кілька підгруп циган на півострові та їхні етнокультурні відмінності. Здійснено джерелознавчий аналіз серії графічних робіт з натури (1837 р.) французаРаффе, 11 з яких зображували сцениз життя кримських циган, зокрема три кримськотатарсько-циганські оркестри. uk_UA
dc.description.abstract В статье указывается, что в исследуемый период на Крымском полуострове традиционно лучшими музыкантами были крымскотатарские цыгане-мусульмане. Много цыган проживало в Гезлефе и Кефе – османо-татарских портах Крыма, они могли туда прибыть морским путем из Оманской империи. Приведены зафиксированные в описаниях путешественников данные о существовании на полуострове этнокультурных отличий среди нескольких подгрупп цыган Крыма. uk_UA
dc.description.abstract The article states that during this period the best musicians on the Crimean peninsula were Crimean and Tatar Romanies-Moslems. Most Romanies lived in Gezleve and Kefe – Osman and Tatar ports of Crimea, where they could arrive by marine way from the Ottoman Empire. Travelers’ descriptions contain recollections about a few Romanies sub-groups on a peninsula, and their ethnical and cultural differences. The source analysis of series of French artist Raffe“s nature graphic works (1837) has been carried out, 11 of these pictures represented scenes of life of Crimea Romanies, for example three Roma orchestras. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут української археографії та джерелознавства імені М.С. Грушевського НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Науковi записки. Збiрник праць молодих вчених та аспiрантiв
dc.title Крымскотатарские цыгане «чингенелер» глазами путешественников ХVІ–ХІХ вв., в контексте эволюции крымскотатарской народной музыки uk_UA
dc.title.alternative Кримськотатарські цигани “чингелер” очами мандрівників XVI– XIX ст. в контексті еволюції кримськотатарської народної музики uk_UA
dc.title.alternative The Crimean Tatar Romanies "chingeneler" in travellers’ impressions of the 16th – 19th centuries in a context of Crimean Tatar folk music evolution uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис