У статті розглянуто теоретичні аспекти формування та розвитку нової науки, що вивчає потреби сучасної людини, шляхи та методи їх задоволення сервісною діяльністю. Досліджено діалектичний зв’язок сервісології та сервіс-менеджменту, обґрунтовано базову значимість сервісології для забезпечення успіху сучасного сервісного підприємства. Ключові слова: сервісологія, потреби, послуги, сервісна діяльність, сервіс-менеджмент, сервісне підприємство.
В статье рассмотрены теоретические аспекты формирования и развития новой науки, которая изучает потребности человека, способы и методы их удовлетворения сервисной деятельностью. Исследована диалектическая связь сервисологиии и сервис-менеджмента, обоснована базовая значимость сервисологии для успешной деятельности современного сервисного предприятия. Ключевые слова: сервисология, потребности, услуги, сервисная деятельность, сервис-менеджмент, сервисное предприятие.
In the articles considered theoretical aspects of forming and development of new science, that studies the necessities of modern man, ways and methods of their pleasure by service activity. Dialectical connection of servicology and service management is investigational, base meaningfulness of servicology is reasonable for providing of success of service enterprise. Key words: servicology, necessities, services, service activity, service-management, service enterprise.