Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Особливості управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Зламанюк, Т.В.
dc.date.accessioned 2011-07-08T14:55:15Z
dc.date.available 2011-07-08T14:55:15Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Особливості управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства / Т.В. Зламанюк // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 143-145. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24093
dc.description.abstract У статті розглядаються класичні підходи до розуміння сутності конкурентоспроможності торговельних підприємств, висвітлюється проблема визначення рівня їхньої конкурентоспроможності, визначається особливість управління конкурентоспроможністю торговельній галузі. Ключові слова: конкуренція у торговельній галузі, суб’єкт конкуренції, об’єкт конкуренції, конкурентне середовище, цінові і нецінові методи конкуренції, конкурентоспроможність, конкурентні переваги, довгострокова конкурентоспроможність, стратегічний маркетинг. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассматриваются классические подходы к пониманию сущности конкурентоспособности торговых предприятий, освещается проблема определения уровня их конкурентоспособности, определяется особенность управления конкурентоспособностью торговой отрасли. Ключевые слова: конкуренция в торговой отрасли, субъект конкуренции, объект конкуренции, конкурентная среда, ценовые и неценовые методы конкуренции, конкурентоспособность, конкурентные преимущества, долгосрочная конкурентоспособность, стратегический маркетинг. uk_UA
dc.description.abstract In the article classic approaches are examined to understanding of essence of competitiveness and competitiveness of point-of-sale enterprises, the problem of determination of level of their competitiveness is lighted, the marketing constituents of the long-term providing of the last concerne. The feature of management by a competitiveness to point-of-sale industry concernes. Key words: competition in point-of-sale industry, subject of competition, object of competition, competition environment, prices and methods of competition, competitiveness, competitive edges, long-term competitiveness strategic marketing. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Маркетинг uk_UA
dc.title Особливості управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства uk_UA
dc.title.alternative Особенности управления конкурентоспособностью торгового предприятия uk_UA
dc.title.alternative Peculiarities of management by a competitiveness to point-of-sale industry enterprises uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc [334:330.13]:005


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис