У статті детально розглянуто вивчення процесу життєвого циклу товару та вибору маркетингової стратегії й тактики. Проаналізовано основні причини кризових ситуацій щодо діяльності підприємства та запропоновано методи, що дозволяють підвищити ефективність господарської діяльності підприємства в умовах жорсткої економічної конкуренції. Саме від правильного застосування кожного етапу ЖЦТ, вибору стратегії та тактики ринкової поведінки, уміння виявляти та задовольняти потреби споживача, розробки та впровадження нового товару на ринку, який буде користуватися попитом, буде залежати прибутковість та покращення ринкових позицій підприємства. Ключові слова: життєвий цикл товару, маркетингова стратегія, тактика, ринок виробника, модифікації товару, етапи ЖЦТ, упровадження, зростання, зрілість, спад попиту на товар, комплекс маркетингових послуг, розподіл товару, споживчі властивості, якість, стратегічні підходи, модифікація ринку, модифікація комплексу маркетингу.
В статье рассмотрено процесс ЖЦТ, выбора маркетинговой стратегии и тактики. Охарактеризовано основные причины кризисных ситуаций деятельности предприятия и предложено методы, улучшения эффективности деятельности предприятия в условиях жесткой экономической конкуренции. От правильного использования каждого этапа ЖЦТ, выбора стратегии и тактики поведения на рынке, умение учитывать желания потребителя, разработки и использования нового товара на рынке, который будет пользоваться спросом, будет зависеть прибыльность и улучшение позиций предприятия на рынке. Ключевые слова: жизненный цикл товара, маркетинговая стратегия, тактика, рынок производителя, модификация товара, этапы ЖЦТ, внедрение, повышение, зрелость, спад спроса на товар, комплекс маркетинговых услуг, распределение товара, потребительские свойства, качество, стратегические подходы, модификация рынка, модификация комплекса маркетинга.
The article also opens an investigation of goods’ vital cycle process and a choice of marketing strategy and tactics. The main reasons of crisis situations have been analyzed according to enterprise’s activities and methods that allow improving of enterprise’s activity effectiveness in conditions of strict economic competition have been suggested, too. Bu the right usage of an every stage of the vital process of the goods, a choice of strategy and tactics of the marketing behavior, skills of opening and satisfying of costumers needs, elaboration and introduction of new goods on the market which would be profitable, the increasing and improving of enterprise’s marketing positions will be depended upon. Key words: the international marketing, marketing strategy, the market of the manufacturer, economic process, the marketing complex, the combined complex, traditional marketing, marketing, Goods life cycle, marketing strategy, tactics, the market of the manufacturer, goods updating, stages ЖЦТ, a complex of marketing services, quality, consumer properties, market updating, updating of a complex of marketing.