Представлени результати досліджень перевантаження з танкерів імпортних нафтопродуктів (автомобільний бензин марки «А 95»), що раніше ніколи не перевантажувались, по новій реверсной технологии, а також високосирчаних сортів мазута, що перевантажуються в танкери на експорт в звичайних умовах та аварійних ситуаціях як підстава для
розробки заходів щодо еколого гігієнічної безпеки ЗАТ «Іллічівський паливний термінал». Показана еколого гігієнічна безпека реверсної технології перевантаження бензина, що впроваджується, коли у більшості випадків (80,1 %) перевантаження бензину та мазуту практично вимикає ризик впливу на здоров’я людин, а наявність ризику у 19,9 % випадків обумовлено етапом наливу бензину у з/д цистерни на з/д естакаді. Обґрунтована необхідність фундаментальних досліджень по вивчанню шкідливого впливу на еколого-гігієнічну ситуацію розташованих поруч асфальтових заводів, морської поромної переправи, а особливо інтенсивного автомобільного руху, що рахується десятками тисяч одиниць на добу.
In the article the outcomes of researches new introduced technology of overload from oil ships of import petroleum (automobile petrol of the mark “ А 95 “) and also high sulfur of grades of black mineral oil, which ship in an oil ship on export, in usual conditions and emergencies are submitted. These outcomes can form the basis for development of measures on a ecology hygienic software safety Joint Stock company “ Illychevsk’s fuel terminal”. In the article the ecology hygienic safety of introduced technology of g load of petrol is shown, when in most cases (80,1%) the g load of petrol and black oil practically excludes risk of effect on health of the people, and the availability of risk in 19,9 % of cases is stipulated by a stage fill up of petrol in railway’s tanks on high oilplatform. In the article the necessity of fundamental researches on study of harmful effect on living conditions of the population not so much volatile products of overload of petrol and black mineral oil on fuel terminal, as effects on ecology hygienic situation by the located close asphalt plants, marine ferry railway ferry and especially of heavily automobile motion estimated in tens thousands of units per day is justified.